no et perdis...

divendres, 22 de març del 2013

Straight grain Buble dress pattern is here!

Una entrada  ràpida  per a  dir-vos (aviso amb  poc temps, ho sé) que avui acaba  el descompte per comprar  el patró Bubble  dress pattern  de  Straight Grain.


Heu d'introduir  el  codi: RELEASE1  per  obtenir el descompte

Aquí teniu alguns exemples que podeu trobar  al seu bloc:






i el meu preferit:


Vaig fer de tester  d'aquest  patró i em va encantar. Tenc ganes de  cosir-ne 25 més! en tots els  colors possibles. La meva  filla encara  no l'ha estrenat, però sembla  molt  còmode; i a l'hora de  cosir  tot va quadrar  a la perfecció!! us el recomano!




per tancar, un botó antic, heretat de  la padrina del  meu home:



i un detall del folre:



La part  més  difícil: fer  unes  fotos dignes  on no quedi el coll tort, o la tela  arrugada, o...






1 comentari:

  1. Ets una artista. L´he descarregat i intentaré fer-lo per la meva petita. Et deixo un premi. http://cosiendoaoscuras.blogspot.com.es/2013/03/el-regalito-de-mi-ida-mi-flor-este-es.html

    ResponElimina