no et perdis...

dimarts, 31 de gener del 2012

Cose conmigo. Arrancant!

Ja hem començat!
Empezamos!


Per fi em vaig decidir per  una combinació de teles, després de fer-li voltes durant més d'una setmana ...
Por fin me decidí por una combinación de telas, tras darle vueltas durnate más de una semana...

M'agrada això d'anar  imaginant com quedarà una peça de roba si li poso tal tela...
Me gusta lo de ir inaginanado como quedará una prenda si le pongo tal tela...

o tal altra...
o tal otra...


si la combino amb aquella ...
Si la combino con aquella...


o amb l'altra...
o con la otra...


si canvio totalment d'estil ...
si cambio totalmente de estilo...





i d'estampat...
y de estampado...


em costa, em costa  molt decidir-me...però finalment ho faig:
me cuesta, me cuesta mucho decidirme... pero finalmente lo hago:


Les de la foto de dalt són les teles que finalment he escollit. La de punts serà per a les cises i canesús i la de flors per a les mànigues, davant i darrere.
Las de la foto de arriba son las telas que finalmente he escogido. La de topos será para las sisas y canesús y la de flores para las mangas, delantero y trasero.

i per a decorar el canesú de davant li posaré aquesta cinta de la caputxeta vermella i el llop que  m'encanta...
y para decorar el canesú delantero le pondré esta cinta de caperucita roja y el lobo que me encanta...


*          *           *          *          *          *          *          *
Ja tinc les peces del patró a punt. Al final en vaig fer unes de  noves per a tallar l'entretela sense el marge de costura que no surten a la foto.

Ya tengo las piezas del patrón a punto. Al final corté unas nuevas para cortar la entretela sin el margen de costura que no salen en la foto.

i també vaig tornar a fer  una mica de trampa (li estic començant a agafar el gust ;)   ) i vaig tallar les cises i canesú en la tela de  punts i en l'entretela

e hice trampa de nuevo (me estoy aficionando ;)    ) y corté las sisas y el canesú en la tela de topos y en entretela.




1 comentari: