no et perdis...

dimarts, 17 de gener del 2012

visca el groc! / I love yellow!

Per fi he trobat el moment de fotografiar  la meva versió del Urban  Unisex Hoodie de Heidi and  Finn.
I've finally taken some fotos of my version of the  Urban Unisex Hoodie from Heidi and  Finn.


Al meu fill li encanta!!
My son loves it!

 
Fa gairebé mig any que en vaig tallar les peces, però no vaig arribar a cosir-lo fins fa cosa d'un mes. Per això li va més aviat justet...
Although I cut the pieces about six  months ago, I just sewed it a month ago. This is why it's a bit snug on him...


i perquè m'ha costat tant acabar-lo, us demanareu?  Doncs  perquè no he parat de fer-li voltes a com cosir-lo fins a aconseguir fer-lo reversible! i m'ha costat, però ho he aconseguit!!!
I guess you wonder why did it take me so long to finish it? mmm, well, I've been thinking a lot about it until I've found the way to make it reversible. Yeah! It was a really hard work for me, but I succeeded!!!




Els pantalons grisos són els Ben and mia's pants de Lily Bird Studio. M'encanta aquest patró! Està ple de detalls  que  fan que sembli de botiga.
The grey pants are the Ben and  Mia Pants pattern from Lily Bird Studio. I love this pattern! They have  many details that make them seem store bought.


Vaig reciclar  uns pantalons de "paño" de llana que se m'havien quedat petits i vaig aprofitar les butxaques amb botó que tenien per a fer-li la part de darrere.
I upcycled some old  wool pants that no longer fit me and I used the existing buttoned pockets on the back of the pants

i per tal que siguin més suaus per dins els vaig fer folrats amb tela de cotó de quadres grisos, grocs i blancs d'un llançol.
and to make them softer I lined them with a grey, white and yellow plaid sheet.






esper que us hagi agradat! 
I hope you like it!




PD: ja estic treballant en el tutorial per al June Bug Dress remix, però mentre es va coent, us deixo unes fotos de comqueda posat
PS: I'm already working on  the JuneBug dress remix tutorial. And while it's cooking, I leave you some fotos so you can see how does it look like on my daughter




linked here:

Photobucket






9 comentaris:

  1. me encanta este vestido, esperaremos muy a gusto al tutorial, un abrazo. olga

    ResponElimina
  2. una altra que espera el tutorial! t'ha quedat precios!

    ResponElimina
  3. Your little boy's outfit is darling!

    ResponElimina
  4. Son una pasada y sí que parecen de tienda. Con lo difícil que es encontrar patrones chulos para los niños. Coses muy bien y me gustan mucho los patrones que eligen. Me has convencido de comprar el de la chaqueta!
    El vestido es precioso y un tutorial sería muy bienvenido.
    Por cierto que creía que ya era seguidora y me he estado preguntando porqué no actualizabas y resulta que no te tenía en el reader. Me tengo que poner al día!!!
    María

    ResponElimina
  5. M'encanta la jaqueta, m'encanten els pantalons, m'encanta el vestit.
    Ets una artista!
    M

    ResponElimina
  6. I can't believe it is reversible!! So cute. All the items are just adorable!

    ResponElimina
  7. this is awesome! and it's reversible?! So great!

    ResponElimina
  8. So, so cute! Stop by and link up sometime on Saturday!

    ResponElimina