no et perdis...

dilluns, 2 de gener del 2012

Feliç any!

Tot  i que  un dia tard, vull desitjar-vos un bon any.

i tenir-vos informats, si és que encara  no ho sabeu, que  al Project run and  play estan de concurs: es tracta de fer  un remix del Junebug dress de craftiness is not optional.

El vestit que cal modificar és el de la foto de baix  i jo el trobo preciós. M'encanta. De fet aquest estiu tenia el patró preparat per a cosir-ne un per a la meva filla, però amb  tot el trull de la mudança no vaig arribar  a tallar la tela... Però aquesta  vegada sí, tot  i que encara tinc  pendent la versió original  per a l'estiu que ve, tinc  gairebé acabat el meu remix!


Animau-vos a fer  la vostra  versió! pot ser divertit! Però ràpid, hi ha de temps fins dia 6 de gener.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada