no et perdis...

dimecres, 18 de gener del 2012

nou "cose conmigo" de la inglesita

Na  Maria de  La inglesita  organitza  un  nou "cose conmigo". Començarà el proper 30 de gener. Jo ja m'hi he afegit. i tu, t'hi apuntes?

Farem aquest  model

 del darrer número de la revista burda kids:

i quedarà semblant a:

Tinc  moltes ganes de començar, per diversos motius:
primer i més important: aprendre a desxifrar d'una vegada  les  instruccions de les revistes (en tinc  unes quantes  i encara  no m'hi he  posat!).
Segon: aquest tipus de sises són tot un repte per a mi. No he cosit res  igual abans i aprendre noves tècniques sempre és un plus. tecer: Quan s'espera alguna cosa de mi cuso moooooolt més i millor. Ho tinc  comprovat de totes les vegades que  he fet de tester per a algun patró. I darrerament  no sé què em passa que estic  molt  vaga. Definitivament necessitava  aquest "cose conmigo", gràcies Maria!
Finalment, però no menys important, quart: amb  un estampat bonic  el vestidet  pot quedar  preciós, no trobeu?




i vosaltres, quins motius teniu?

2 comentaris:

  1. Ohhh! Saps que porto la revista dins de la bossa i m'estava mirant aquest modelet?
    Jo m'hi apunto, em passa com a tu: si estic sota pressió treballo més i millor ;)

    M

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jo havia estat dubtant si comprar-la o no, però en veure el "cose conmigo" em vaig decidir de seguida i l'endemà mateix vaig anar-la a comprar.

      Elimina